środa, 18 listopada 2015

Maska arganowa mila 1000 ml

  profesjonalna maska wygładzająca z olejkiem arganowym Zawiera nowoczesną formułę bogatą w składniki kondycjonujące Olejek arganowy z EkoCertyfikatem
wygładza, nawilża i trwale poprawia kondycję włosów Wzmacnia włosy, pozostawiając je miękkie w dotyku Zawarty w masce Pantenol działa nawilżająco i łagodząco na skórę głowy Przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów

skład: Aqua, Cetearyl Alcohol emolient wygładza i zmiękcza, Cetrimonium Chloride konserwant lekko emulgujący przeciwdziała rozwojowi organizmów bakteryjnych, Behentrimonium Chloride konserwant także substancja o działaniu antystatycznym, Isopropyl Myristate ma właściwości emulgujące i zmiękczające włosy zwiększa też przenikanie substancji czynnychdo skóry, Dimethicone Copolyol silikon rozpuszczalny w wodzie, Panthenol wit B5, Argania Spinosa Kernel Oil olej arganowy, Hydrolyzed Keratin keratyna, Parfum, Isopropyl Alcohol rozpuszalnik konserwnt, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol konserwnt, Citric Acid kwas cytrynowy regulator PH, Linalool zapach właściwości podrażniające, Hexyl Cinnamal zapach.
cena: 20zł

jak wszystko co zawiera olejek arganowy jest lekko tłustawa za to doskonale rozprowadza się na włosach.Po umyciu włosów nakładałam ją na długość włosów następnie po upływie 20 min nakładałam niewielką ilość na skalp odczekałam jakieś ok 10 min zmywałam dokładnie żeby zbyt szybko mi się nie przetłuszczały włosy.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz