czwartek, 19 listopada 2015

Jesienna pielęgnacja według włosonosej




Przepraszam za jakość zdjęci za około godziny wyjeżdżam za granicę robię wpis totalnie na szybkiego niektóre kosmetyki wygrzebałam z walizki mam nadzieje że ich nie zapomnę
moja pielęgnacja zaczyna się dość nie typowo bo jak możecie dostrzec na pierwszym planie są preparaty do prostowania keratynowego dlatgo niektóre z kosmetyków odpadną mi z pielęgnacji...

 okeej zabieg prostowania keratynowego z Encanto robiłam w poniedziałek efekty, przebieg i pielęgnację opiszę po powrocie..

SkrzypPokrzywę zaczełam pić w połowie września wersję sypaną mam w pracy a w weekendy popijam tą o to właśnie mieszanką po wyżej
Więcej na temat znajdziecie tutaj :  http://www.wlosynaemigracji.eu/2015/02/z-serii-jak-zahamowac-wypadanie-wlosow.html
i  tutaj ;) http://www.alteregoblog.pl/2013/07/kompendium-wiedzy-o-kuracji.html#

 Mój Plan Pielęgnacji :
1. mycie włosów delikatnym szamponem, oczywiście co jakiś czas oczyszczenie silniejszym
RECENZJA

  2.olejowanie włosów na sucho bądź mokro jak kto woli
RECENZJA
3.na naolejowane włosy nakładam eliksir ziołowy z "green pharmacy" 
ponieważ nie radziła sobie z wypadaniem włosów musiałam zastosować silniejszą wcierkę a niechcą żeby ta zalegała mi gdzieś w szafie postanowiłam tą nakładać na skalp przed myciem a silniejszą po myciu
RECENZJA

 4.po myciu maska ja obecnie stosuję dwie
nawilżającej maski do włosów Kallos z ekstraktami Alg i oleju oliwkowego
i maski do włosów w kremie Kallos keratin z wyciągiem keratyny i protein mlecznych

5.przed zmyciem maski nakładam dosłownie tylko na chwilę maximum 5 min odbudowujący balsam-maska łopianowa z kompleksem Bh intensive + używam jej tylko na skalp jest idealna na jesienną traumę z wypadającymi włosami
RECENZJA

6.nie zawodna jak zawsze wcierka jantar więcej nie muszę się o niej wypowiadać :D
RECENZJA

7.przeprosiłam się z marion 7 efektów kuracja z lejkiem organowym, po przednio pisałam żę pachnie jak odświeżacz do samochodu. Ale okazał się świetnym sprzymierzeńcem dla moich sianowatych końcówek
RECENZJA
8. expresowa odżywka regeneracyjna "Gliss kur" z potrójnie skoncentrowanym kompleksem z płynna keratyną RECENZJA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz