środa, 18 listopada 2015

Garnier Ultra Doux, Sekrety Prowansji


ultra  Doux Sekret Prowansji "odżywka do włosów olejek eteryxczny z lawędy i róża z regionu Grasse
 Odżywka do włosów normalnych i matowych z olejkiem eterycznym z lawendy i róży z regionu Grasse. Przywraca włosom miękkość i blask. Ułatwia rozczesywanie, nie obciąża włosów.


Naturalne bogactwo Prowansji przez wieki było źródłem dobroczynnych roślin. Rośliny i wytworzone z nich składniki pozwoliły odsłonić prawdziwe tajemnice piękna, przekazywane sobie przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Zainspirowały słynne zabiegi upiększające, które są popularne do dziś. W odżywce w nowoczesny sposób zastosowano ekstrakty i olejki eteryczne prosto z Prowansji.

Skład: Emolient wygładzasz zmiękczacz,  humekant a jednocześnie substancja zapobiegająca elektryzowaniu się włosów i odżywia,  zapach, komponent zapachowy właściwości podrażniające, filtr przeciwsłoneczny, konserwant i substancja zapachowa w jednym, emolient, rozpuszczalnik zalicza się też do nawilżaczy, konserwant naturalny składnik olejków eterycznych, ekstrakt z kwiatów róży, konserwant lekko emulgujący przeciwdziała rozwojowi organizmów bakteriobójczych, kwas cytrynowy regulator PH, zapach, olejek lawendowy,gliceryna,perfum


 cena: zakupiłam ją w Biedronce za 5.90zł

jedyne co mi się podoba to zapach który utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas, jest bardzo tłusta stosowałam ją na olej jak i po myciu zawsze pozostawia lekko tłustawe włosy, wygładza i to jest już plus, minimalnie nawilża moje posiepane końcówki..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz